Dashboard | +Follow
Like A Paradise
#budak kecik pun tahu setia#
Thursday, 8 December 2011 • 02:37 • 0 comments

assalamualaikum , hey guys :)
hari ni aku na ckp kat korang yg budak kecik pun tahu setia lah weyh . haha . budak yg aku mksudkn ni baru 4 tahun . comel gila . dy jiran aku . tadi , sedara dy sruh aku tnya budak kcik ni dy suka sape . pstu aku tnya lah . nama bdk kcik tu syida :) 


me : syida, syida suka sape ?
syida : syida suka kiki. *kiki tu sdara syida,dorg slalu gaduh.
me : syida na kawen ngn dy ke ?
syida : aah (sambil buat muka comel)


pastu tetiba along aku mnyampuk ...


along : syida nak kawen ngn kiki ?
syida : iye lahhh...
along : syida kawen ngn along jela
syida : tak nak lah , syida na kiki je.


hahaha , comel kan ? korang tgk , budak kcik pun tahu setia meh . haha . tapi da besar aku ta tawu lah dy cam mana kan ? hope dy setia jugaklah . haha . :D tu je aku na kongsi . tc guys , loveyou , mmuah , tata <3

Labels:


xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im *ur name*. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


::PLAYLIST::


Back to past