Dashboard | +Follow
Like A Paradise
#kerja seni SPM 2012#
Monday, 11 June 2012 • 01:09 • 0 comments


Assalamualaikum , hye guys :)

29 June ni aku kena hantar semua bahan bahan seni weyh :(
haih, awalnya :( *padahal dah lama cikgu suruh buat. Tadi ada lah jugak aku siapkan 
kerja tu sikit. hm :(risau pulak, tadi mula mula aku nak lukis turtle kat kasut aku.
Tapi bila pk balik dah ramai lah budak kelas aku lukis turtle.Pastu aku tukar nak lukis ikan 
emas.Bila aku tnya cikgu, cikgu cakap "nak lukis biar ikut TAJUK" yelah, tajuknya
HIDUPAN LAUT, bukan HIDUPAN DALAM KOLAM kan ?? 
Ikan emas bukan duduk dalam laut. Haih, last minute aku tukar tadi, 
aku amik keputusan utk lukis kuda laut. Actually cikgu memang suruh aku 
lukis kuda laut. Aku je yang tak nak sebab bagi aku susah. Bak kata cikgu
"HIDUP JANGAN NAK SENANG JE" so aku pun ikutlah
apa kata cikgu :) Ada betulnya apa yang cikgu cakap tu :)
insyaALLAH semuanya okay nanti ! sama sama doakan taw! sayang korang lah!

Labels:


xoxo, The Shining Star



Disclaimer

Hi, im *ur name*. Steal anything what u can steal :D. bold italic underline strike



« Go back to entries
« Look her profile
« Exchange Link is open
« Anything here

Taggie Board


::PLAYLIST::


Back to past